14 dagen voor vertrek

10 juni 2014 - Puurs, België

Hallo iedereen!

Binnen exact twee weken is het zo ver: samen met Lisa en Stephanie vertrek ik naar Griekenland!
Momenteel zit ik nog midden in de examens, maar me concentreren wordt nu wel erg moeilijk. Er moet nog van alles geregeld worden en we willen nog een beetje geld inzamelen voor het asiel. Ik kijk er al naar uit om de asielhouders hun gezicht te zien wanneer we de cheque overhandigen van ons ingezamelde geld. Zijn jullie ook benieuwd hoeveel we bijeen hebben gekregen? Volg dan zeker deze blog! Aarzel ook niet om een reactie achter te laten.

24 juni vertrekken we vanuit de luchthaven van Amsterdam naar onze tussenvlucht op het eiland Lefkas, van daar uit vliegen we naar Cephalonia International Airport. Hier worden we naar onze studio in Lassi gebracht waar we zeven weken zullen verblijven. Elke dag zullen we met onze fiets door het bergachtige Kefalonia rijden om de honden en katten in het asiel te verzorgen. Een hoop nieuwe ervaringen staan ons daar te wachten!

Veel blogleesplezier
Tine

p.s.: Als iemand er over denkt een hond of een kat in huis te halen, bezoek dan a.u.b. eerst de website (http://www.animalrescuekefalonia.com) of informeer bij iemand van ons. We willen jullie graag helpen want er zitten daar 325 lieve hondjes en 50 schattige katjes op een thuis te wachten!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade