Die maand ging snel voorbij

24 juli 2014 - Kefalonia, Griekenland

Er is weeral zoveel gebeurd dat ik niet weet waar ik moet beginnen!
Ik heb het naar mijn zin in Kefalonia, de ene dag is wel gemakkelijker dan de andere. Ik zal jullie eerst even updaten over het asiel. :)  Wekelijks krijgen we er nieuwe puppy's/honden bij, het asiel zit overvol. Sommige diertjes halen het helaas niet omdat de infectiedruk groot is bij zo een groot aantal dieren. Er is een grote nood aan medicatie, ontworming, behandeling tegen vlooien, vaccinaties, voedzame voeding, castraties,... ik kan door blijven gaan. Maar helaas is er niet genoeg geld om deze dingen standaard toe te passen. Het asiel is volledig afhankelijk van giften, wie wil helpen kan geld storten op ΙΒΑΝ: GR59 0171 3820 0063 8211 0096 781
BIC: PIRBGRAA
Als je een hond in huis wil halen, denk dan a.u.b. aan adoptie en koop geen pup in een winkel (zoek het woord 'broodfok' op)!! Dit asiel zit vol met schatten van honden die vaak al jaren wachten op een gouden mandje. Ik heb zelf eentje geadopteerd (foto). Zijn beste vriendinnetje heeft ook in België een nieuwe thuis gevonden!

Als we niet werken gaan we dit prachtige eiland verkennen. Kefalonia is echt een grote aanrader. Het heeft een prachtige natuur en leuke stadjes. Toen mijn ouders op bezoek kwamen zijn we het eiland gaan verkennen met Arke, élke plek is mooi. We hebben de Drogerati grot bezocht, in een bootje op het Melissani meer gevaren, wat stadjes en strandjes bezocht,... foto's volgen! Ook zitten we hier met een enorm leuke groep vrijwilligers! We zijn allemaal van ongeveer dezelfde leeftijd en we hebben het leuk samen. Altijd spijtig wanneer er iemand vertrekt.
Stephanie, één van de meisjes uit mijn klas, was jarig op dinsdag. Wij zijn dan met paarden de bergen in getrokken, enorm leuke ervaring! 's Avonds kwamen de vrijwilligers naar ons appartement om haar verjaardag te vieren.

Ik ben sowieso van alles vergeten vertellen, ik moet die blog wat beter bijhouden! :) Je mag altijd vragen stellen!

Kamiel en zijn vriendinnetje